Marmeren rotsen

Merken

Bij Het Salon kozen we een aantal unieke merkjes om mee samen te werken.

Hieronder kan je wat uitleg over de merken terugvinden, aarzel zeker niet om ook eens een kijkje te nemen op hun website.

The reason I sign on these cosmetics is not from a desire for fame. Behind this signature is a message, a personal dialogue with every woman. When I am at the lab carrying out research on a formula, I see a woman before me, as if I am about to create her personal line of cosmetics… 

 

I.A.

Chemist

 

        ”

In een periode waarin alles onpersoonlijk en geïndustrialiseerd is, heeft Juliette Armand besloten om een gepersonaliseerd bedrijf te worden. Dit wordt niet alleen duidelijk uit de persoonlijke toewijding van de founders met betrekking tot onderzoek en de formuleringen van cosmetica, daar waar dit ook wordt uitgedragen door de uiteenlopende productlijnen. De gespecialiseerde ingrediënten en bewezen resultaten versterken dit concept.

i.am.klean is een gezonde, minerale make-uplijn met een vleugje zelfvertrouwen en luxe. 

 

Dit nieuwe minerale Belgische make-upmerk werd ontwikkeld door toponderneemster Caroline Rigo van Rigorgeous, het brein achter Cent Pur Cent. 

 

Onze poeders staan voor  zuiver, puur, natuurlijk en gezond, want ze bestaan uit de meest  natuurlijke mineralen. Bovendien zorgen we voor een vleugje zelfvertrouwen en luxe.  Inderdaad luxe… dat straalt  i.am.klean  ook uit. Op die manier wordt  de luxe van een mooie, gezonde huid voor iedereen  haalbaar.  

Een filosofie zonder compromis

Ons is een bio-compatibele filosofie die geen compromissen sluit en die streeft naar maximale producteffectiviteit op het gebied van gezondheid dankzij een selectie van gecertificeerde plantaardige en biologische ingrediënten, formules die worden gekenmerkt door een niet-giftige chemie en de specialisatie van de professional als wellness-operator.

Een holistische visie die de huid van de cosmetica verandert en het oorspronkelijke concept van schoonheid herstelt als puurheid van ingrediënten, harmonie van de zintuigen en balans tussen groene technologie en resultaatprestaties.